Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28820
Назва: Tone of voice a brand's and its impact on business
Автори: Лисенко, І. В.
Ключові слова: marketing
brand
communication
trends
brand voice
tone of voice
Дата публікації: 2021
Видавництво: Полтава : Полтавська політехніка
Короткий огляд (реферат): Like the brands themselves, branding trends need to be updated from time to time so as not to lose touch with reality. Branding trends that once seemed modern and advanced are suddenly becoming obsolete. To stay relevant to your audience in the new year, you should consider the main trends. Today’s customers are very picky, they have little to surprise, so you should not have high hopes for a hype slogan and a bright logo. In order to touch the heart of the audience you need to speak to her in one language.
Опис: Lysenko, I. V. Tone of voice a brand's and its impact on business / I. V. Lysenko // Академічна й університетська наука: результати та перспективи : зб. наук. праць XІV Міжнарод. наук.-практ. конференції (м. Полтава, 09 грудня 2021 р.). – Полтава : Полтавська політехніка, 2021. – С. 39-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28820
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tone of voice a brand's and its impact on business.pdfнаукова доповідь507,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.