Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГавриш, Н. О.-
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-15T09:18:47Z-
dc.date.available2023-09-15T09:18:47Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28826-
dc.descriptionГавриш, Н. О. Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства / Н. О. Гавриш ; наук. керівник І. В. Лисенко // Сучасний менеджмент: витоки, реалії та перспективи розвитку : тези доп. ІХ Всеукр. студент. наук.-практ. конф., присвяч. 72-ій річниці від дня народження П. С. Березівського (м. Львів, 9 березня). - Львів, 2023. - С. 391-392.uk_UA
dc.description.abstractКонкурентоспроможність сучасних підприємств значною мірою залежить від використання та впровадження ними інновацій. Інновації допомагають бізнесу підлаштовуватись під зміни в зовнішньому середовищі, зберігаючи при цьому конкурентоспроможність на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛьвівuk_UA
dc.titleВплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємстваuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вплив цифрового маркетингу на інноваційний потенціал підприємства.pdfнаукова доповідь657,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.