Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28830
Назва: Інноваційні аспекти маркетингової діяльності підприємств
Автори: Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2021
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): В Україні багато підприємств досить повільно вдосконалюють технологію та організацію виробництва, рідко модернізують обладнання та не завжди мають достатніх коштів для придбання нового. Попри великий виробничий потенціал вітчизняних підприємств, випуск конкурентоспроможної продукції зростає низькими темпами. Це не дозволяє розширювати ринки збуту та збільшувати продажі. Як результат, маємо невеликі прибутки й незначні внески в економічний розвиток країни. Тому необхідно значно прискорити процес створення та впровадження у виробництво сучасної продукції, за короткий час досягти максимального випуску інноваційних товарів та послуг. Розв’язанню цієї проблеми сприяє регулярна реконструкція підприємств та модернізація виробництва.
Опис: Лисенко, І. В. Інноваційні аспекти маркетингової діяльності підприємств / І. В. Лисенко //Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2021) : тези доповідей ІІ Міжнаро. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 17 грудня 2021 р.) : у 2 ч. Ч. ІI. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 7-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28830
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей
Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Інноваційні аспекти маркетингової діяльності підприємств.pdfнаукова доповідь252,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.