Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28838
Назва: Роль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизації
Автори: Лисенко, І. В.
Бойко, В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О.
Короткий огляд (реферат): Брендування є ключовим елементом у сучасному бізнесі, який може значно вплинути на стійкість конкурентоспроможності компанії. Процеси цифровізації відкривають нові можливості для використання сучасних технологій та інноваційних підходів у створенні брендів. Сучасні інструменти маркетингової комунікації, такі як соціальні медіа та відео, дозволяють підвищити ефективність брендування та підвищити свідомість про бренд серед цільової аудиторії.
Опис: Лисенко, І. Роль брендування у створенні стійкої конкурентоспроможності бізнесу в умовах цифровизації / Лисенко І., Бойко В. // Сталий розвиток економіки, суспільства та підприємництва [Електронний ресурс] : мaтepiaли Міжнар.наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 27-28 квітня 2023 р.). – Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. – С. 448-451
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28838
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.