Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28840
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-20T10:47:18Z-
dc.date.available2023-09-20T10:47:18Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28840-
dc.descriptionЛисенко, І. В. Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу / І. В. Лисенко // Бізнес аналітика: моделі, інструменти та технології : матеріали IV Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Київ, 1-3 березня 2023 р.). – К. : НАУ, 2023. – С. 451-454.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено сучасний стан розвитку цифровізації процесів маркетингу, а також певні проблеми при їх впровадженні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКиїв : НАУuk_UA
dc.titleСучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингуuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу.pdfнаукова доповідь2,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.