Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28840
Назва: Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу
Автори: Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київ : НАУ
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено сучасний стан розвитку цифровізації процесів маркетингу, а також певні проблеми при їх впровадженні.
Опис: Лисенко, І. В. Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу / І. В. Лисенко // Бізнес аналітика: моделі, інструменти та технології : матеріали IV Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Київ, 1-3 березня 2023 р.). – К. : НАУ, 2023. – С. 451-454.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28840
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасний стан та проблеми розвитку процесів цифровізації маркетингу.pdfнаукова доповідь2,16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.