Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28841
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСябро, А. В.-
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.date.accessioned2023-09-20T10:53:14Z-
dc.date.available2023-09-20T10:53:14Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28841-
dc.descriptionСябро, А. В. Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж / А. В. Сябро, І. В. Лисенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (02 листопада 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 198-200.uk_UA
dc.description.abstractОдним з найважливіших аспектів, який є необхідним для успішної діяльності підприємства, є наявність вже сформованого бренду і, як наслідок, завоювання лояльних споживачів. Маркетологи мріють завоювати лояльних споживачів, які будуть готові відстояти величезну чергу або пройти довгий шлях заради товарів улюбленого бренду.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleСучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мережuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.