Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28841
Назва: Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж
Автори: Сябро, А. В.
Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Харків
Короткий огляд (реферат): Одним з найважливіших аспектів, який є необхідним для успішної діяльності підприємства, є наявність вже сформованого бренду і, як наслідок, завоювання лояльних споживачів. Маркетологи мріють завоювати лояльних споживачів, які будуть готові відстояти величезну чергу або пройти довгий шлях заради товарів улюбленого бренду.
Опис: Сябро, А. В. Сучасні інструменти розвитку бренду в умовах невизначеності на прикладі соціальних мереж / А. В. Сябро, І. В. Лисенко // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (02 листопада 2022 р.). – Харків, 2022. – С. 198-200.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28841
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.