Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, І. В.-
dc.contributor.authorАртеменко, К. Т.-
dc.date.accessioned2023-09-21T11:26:16Z-
dc.date.available2023-09-21T11:26:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/28846-
dc.descriptionАртеменко К.Т., Лисенко І.В. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій / І. В. Лисенко, К. Т. Артеменко // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 434-436.uk_UA
dc.description.abstractНовітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються у сучасному світі. Прийнято вважати, що персональний продаж, PR, стимулювання збуту та реклама є класичними видами маркетингових комунікацій. У наш час вони поступово переходять на сучасні інноваційні процеси, що щільно переплітаються з інтернет-ресурсамиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпро : НТУ «ДП»uk_UA
dc.titleТенденції розвитку маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій.pdfнаукова доповідь379,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.