Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/28846
Назва: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій
Автори: Лисенко, І. В.
Артеменко, К. Т.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпро : НТУ «ДП»
Короткий огляд (реферат): Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються у сучасному світі. Прийнято вважати, що персональний продаж, PR, стимулювання збуту та реклама є класичними видами маркетингових комунікацій. У наш час вони поступово переходять на сучасні інноваційні процеси, що щільно переплітаються з інтернет-ресурсами
Опис: Артеменко К.Т., Лисенко І.В. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій / І. В. Лисенко, К. Т. Артеменко // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 434-436.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/28846
Розташовується у зібраннях:Лисенко І. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тенденції розвитку маркетингових комунікацій.pdfнаукова доповідь379,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.