Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29151
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійченко, І. М.-
dc.contributor.authorДітковська, М. Ю.-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:48:35Z-
dc.date.available2024-01-05T09:48:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29151-
dc.descriptionУправління іміджем та брендинг територій : метод. вказ. до практ. занять та самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» всіх форм навчання / уклад. : І. М. Олійченко, М. Ю. Дітковська. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. – 106 с.uk_UA
dc.description.abstractУ сучасному урбанізованому світі роль міст у житті людства важко переоцінити, усі основні події життя суспільства, так чи інакше, відбуваються саме у містах. Причому міста стають не просто місцем проживання і діяльності людей, а повноправними учасниками подій як на рівні країни, так і всього світу. В умовах загострення конкуренції природні умови й вигідне географічне положення вже не є основними факторами привабливості території. У боротьбі за присутність міжнародних компаній, висококваліфікованих працівників і туристів країни, регіони і міста ведуть активну діяльність із зміцнення позицій у напрямку так званих м’яких (якісних) факторів. У зв’язку з цим стратегії економічного розвитку багатьох європейських міст наприкінці XX століття все частіше стали базуватися на маркетингових засадах. Стало популярним таке поняття, як «бренд міста» та «імідж міста», головною метою яких є підвищення його конкурентоспроможності. Багато дослідників пропонують розглядати місто як геотовар, який має певну цінність для його «споживачів», різних суб’єктів соціально-економічних взаємодій. Унаслідок цього постає проблема формування позитивного іміджу міста в уявленні різних груп споживачів його послуг. Для здійснення самоконтролю студентами, а також для контролю їх знань з боку викладачів запропоновано відповісти на контрольні запитання практичних завдань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleУправління іміджем та брендинг територій : методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 28 «Публічне управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» всіх форм навчанняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Олійченко І. М.: навчально-методичні видання
Дітковська М. Ю.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5090 Методичка_імідж.pdfметодичні вказівки2,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.