Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29180
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.-
dc.date.accessioned2024-01-09T09:30:48Z-
dc.date.available2024-01-09T09:30:48Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29180-
dc.descriptionМаркетинговий менеджмент : метод. вказ. до практич. занять для здобувачів друг. (магістерс.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 43 с.uk_UA
dc.description.abstractМаркетинговий менеджмент охоплює весь процес управління маркетинговою діяльністю: аналіз ринкових можливостей, відбір цільових ринків, позиціонування товару на ринку, розробка маркетингової стратегії фірми, комплексу маркетингу, програм маркетингу, контроль реалізація маркетингових програм. Управління маркетингом важливе для бізнесу, оскільки воно допомагає компанії визначити найбільш перспективні сегменти ринку, а також розробити та впровадити ефективні маркетингові стратегії. «Маркетинговий менеджмент» є обов’язковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра. Курс «Маркетинговий менеджмент» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта. Метою викладання навчальної дисципліни «Маркетинговий менеджмент» є формування у здобувачів вищої освіти системи знань щодо організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.titleМаркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5115 Рябова ТА МВ для практичних занятть Маркетинговий менеджмент 2023.pdfметодичні вказівки447,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.