Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29181
Назва: Рекламний креатив : методичні вказівки до практичних занять для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг»
Автори: Рябова, Т. А.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Креатив у рекламі є процесом творчої діяльності, який використовує інноваційні ідеї, методи та форми для підтримки товарів та брендів. Його головна перевага полягає в тому, що така реклама краще залишається в пам'яті, успішно співвідноситься з конкретним брендом, ефективно привертає та утримує увагу цільової аудиторії. «Рекламний креатив» є вибірковою дисципліною освітньої програми «Маркетинг» 4 другого (магістерського) рівня вищої освіти, яка забезпечує базу для підготовки кваліфікаційної роботи магістра. Курс «Рекламний креатив» формує у здобувачів вищої освіти вміння та навички застосування креативу в рекламі та у сфері маркетингових комунікації. Метою викладання навчальної дисципліни «Рекламний креатив» є ознайомлення ЗВО з основами застосування технологій креативу при вирішенні конкретних комунікативних завдань, з метою забезпечення ефективності рекламних звернень та кампаній.
Опис: Рекламний креатив : метод. вказ. до практ. занять для здобувачів друг. (магістер.) рівня вищ. освіти спеціальності 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2023. - 39 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/29181
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5116 Рябова ТА МВ для практичних занятть Рекламний креатив 2023.pdfметодичні вказівки738,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.