Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29328
Назва: Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі книжковою продукцією на прикладі магазину «Будинок книги» м. Чернігів
Інші назви: Evaluation of competitiveness and improvement of trade in book products on the example of the store «Budynok Knygy» in Chernihiv
Автори: Кононенко, Ю. А.
Ключові слова: конкурентоспроможність
торгівля
асортимент
методи оцінки конкурентоспроможності
книжкова продукція
competitiveness
trade
assortment
methods of assessing competitiveness
book products
Дата публікації: 2023
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): В ринкових умовах сьогодення, коли зростає конкуренція, збільшився вплив інтернет-технологій, змінюються споживчі уподобання, тому для книжкових магазинів є важливим розуміння його фактичної конкурентоспроможності та шляхи її підвищення, а також удосконалення торгівлі книжковою продукцією в цілому, зумовили вибір теми, її мети та основних завдань дослідження. Об’єкт дослідження – процес підвищення конкурентоспроможності Комунального підприємства «Будинок книги» на ринку ритейлу книжкової продукції. Предмет дослідження – методи оцінки конкурентоспроможності та потенційні шляхи підвищення конкурентоспроможності. Метою роботи є розробка рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності магазину «Будинок книги» та удосконалення торгівлі книжковою продукцією. Методи дослідження – загальнонаукові методи, порівняльний аналіз, методи економіко-статистичного аналізу, спостереження. Кваліфікаційна робота присвячена розробленню теоретико-методологічних засад та практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності магазину «Будинок книги» та удосконалення торгівлі книжковою продукцією. Проаналізовано ринок книжкової продукції в Україні. Розглянуто ключові фактори, що впливають на конкурентоспроможність торговельного підприємства та методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Надано загальну характеристику досліджуваного підприємства. Проведено оцінку асортименту книжкової продукції підприємства та оцінку конкурентоспроможність КП «Будинок книги». Розроблено заходи для підвищення конкурентоспроможності підприємства та рекомендації щодо підвищення ефективності та напрямів удосконалення торгівлі книжковою продукцією.
Опис: Кононенко, Ю. А. Оцінка конкурентоспроможності та удосконалення торгівлі книжковою продукцією на прикладі магазину «Будинок книги» м. Чернігів : випускна кваліфікаційна робота : 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" / Ю. А. Кононенко ; керівник роботи Т. М. Денисенко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2023. – 86 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/29328
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кононенко Ю.А._магістр_2023.pdfдиплом3,48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.