Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29401
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойко, В. О.-
dc.date.accessioned2024-01-29T10:13:14Z-
dc.date.available2024-01-29T10:13:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29401-
dc.descriptionБойко, В. О. Особливості маркетингу IT-продуктів (на прикладі стартап-проєкту «ENFILM») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Б. О. Бойко ; керівник роботи А. В. Вербицька ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 87 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто сукупність теоретико-методичних та прикладних засад особливостей маркетингу IT-продуктів. У першому розділі визначено сутність стартапу та продуктового IT; розглянуто особливості поведінки користувачів IT-продуктів; обґрунтовано актуальність та новизна ідеї стартап-проєкту «ENFILM». Другий розділ містить тенденцій ринку мобільних застосунків та вибір цільового ринку стартап-проєкту «ENFILM»; аналіз конкурентного середовища стартап-проєкту «ENFILM»; дослідження клієнтів стартап-проєкту «ENFILM». До третього розділу увійшли пропозиції щодо маркетингового забеспечення стартап-проєкту та аналізу ефективності запропонованих заходів. У процесі виконання роботи розроблено практичні рекомендації щодо маркетингового забезпечення стартап-проєкту «ENFILM»uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectстартапuk_UA
dc.subjectпродуктове ITuk_UA
dc.subjectIT-продуктuk_UA
dc.subjectPerformance Marketinguk_UA
dc.subjectBrand Marketinguk_UA
dc.subjectProduct Marketinguk_UA
dc.subjectSMMuk_UA
dc.subjectSEOuk_UA
dc.subjectASOuk_UA
dc.subjectPush-marketinguk_UA
dc.subjectEmail-marketinguk_UA
dc.subjectContent Marketinguk_UA
dc.subjectstartupuk_UA
dc.subjectproduct ITuk_UA
dc.subjectIT productuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу IT-продуктів (на прикладі стартап-проєкту «ENFILM»)uk_UA
dc.title.alternativePeculiarities of IT product marketing (based on the materials of the start-up project «ENFILM»)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1The qualification work considers a set of theoretical, methodological and applied principles of IT-products marketing features. The first section defines the essence of startup and product IT; considers the peculiarities of the behaviour of users of IT products; substantiates the relevance and novelty of the idea of the startup project "ENFILM". The second section contains trends in the mobile application market and the choice of the target market for the ENFILM startup project; analysis of the competitive environment of the ENFILM startup project; research of the ENFILM startup project's customers. The third section includes proposals for marketing the start-up project and an analysis of the effectiveness of the proposed measures. In the course of the work, practical recommendations for marketing support of the start-up project "ENFILM" were developed.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойко В.О._кваліфікаційна робота_магістр_075 маркетинг_2023.pdfдиплом3,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.