Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСрібна, А. В.-
dc.date.accessioned2024-01-29T13:25:52Z-
dc.date.available2024-01-29T13:25:52Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29413-
dc.descriptionСрібна, А. В. Формування стратегії просування бізнесу в digital-середовищі (на матеріалах ТОВ «Чернігівський автозавод») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / А. В. Срібна ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2023. – 89 с.uk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретичні засади стратегії просування бізнесу в digital-середовищі та розроблено практичні рекомендації щодо формування стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі. У першому розділі розглянуто поняття та основні інструменти digital-середовища; сутність та особливості стратегії просування підприємства на В2В ринку; вплив digital-середовища на формування стратегії просування бізнесу на В2В ринку. Другий розділ містить визначення місця підприємства на В2В ринку, аналіз зовнішнього середовища ТОВ «Чернігівський автозавод» та оцінку стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі. У третьому розділі обґрунтовано основні напрями алгоритму формування стратегії просування бізнесу ТОВ «Чернігівський автозавод» у digital-середовищі та рекомендації щодо розширення присутності підприємства у digital-середовищі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectdigital-середовищеuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.subjectВ2В ринокuk_UA
dc.subjectонлайн-інструментиuk_UA
dc.subjectТОВ «Чернігівський автозавод»uk_UA
dc.subjectdigital environmentuk_UA
dc.subjectpromotion strategyuk_UA
dc.subjectB2B marketuk_UA
dc.subjectonline toolsuk_UA
dc.subjectLLC «Chernihiv Avtozavod»uk_UA
dc.titleФормування стратегії просування бізнесу в digital-середовищі (на матеріалах ТОВ «Чернігівський автозавод»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of a business promotion strategy in the digital environment (based on the materials of LLC «Chernihiv Autozavod»)uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1In the qualification work the theoretical principles of the business promotion strategy in the digital environment are substantiated, and practical recommendations for the formation of the business promotion strategy of LLC «Chernihiv Avtozavod» in the digital environment are developed. In the first section, the concept and main tools of the digital environment, the essence and features of the enterprise promotion strategy on the B2B market, and the influence of the digital environment on the formation of the business promotion strategy on the B2B market are considered. The second section contains the determination of the place of the enterprise in the B2B market, the analysis of the external environment of LLC «Chernihiv Avtozavod» and the evaluation of the business promotion strategy of LLC «Chernihiv Avtozavod» in the digital environment. In the third section, the main directions of the algorithm for the formation of a business promotion strategy of LLC «Chernihiv Avtozavod» in the digital environment and recommendations for expanding the enterprise’s presence in the digital environment are substantiated.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Срібна_КвР_2023_signed (1) 20.12.2023.pdfдиплом2,41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.