Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29691
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябоволенко, В. М.-
dc.date.accessioned2024-02-28T13:12:36Z-
dc.date.available2024-02-28T13:12:36Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/29691-
dc.descriptionРябоволенко, В. М. Управління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємства : випускна кваліфікаційна робота : 073 "Менеджмент" / В. М. Рябоволенко ; керівник роботи С. І. Пономаренко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра менеджменту та адміністрування. – Чернігів, 2023. – 106 с.uk_UA
dc.description.abstractМетою кваліфікаційної роботи є оптимізація процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг». Об’єктом дослідження виступає процес оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг». Предметом дослідження є сукупність теоретичних і практичних аспектів оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Мастергаз». Для реалізації встановлених завдань застосуванні закони діалектики та загальнонаукові методи, серед них аналіз і синтез – для деталізації предмета дослідження; метод теоретичного логічного узагальнення – для визначення теоретичних основ і тенденцій проблеми, обґрунтування необхідності застосування нових наукових підходів до предмету дослідження. В першому розділі досліджено теоретичні основи процесу надання послуг, охарактеризована система чинників сервісного обслуговування споживачів, визначено показники та стандарти обслуговування споживачів. В другому розділі проведена оцінка рівня обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та проаналізовано стан якості надання послуг та обслуговування споживачів підприємства, досліджено чинники, які впливають на якість обслуговування ТОВ «Чернігівторг». В третьому розділі досліджено зарубіжний досвід підвищення якості обслуговування споживачів, розроблено план оптимізації процесу надання послуг та підвищення якості обслуговування споживачів ТОВ «Чернігівторг» та надано прогноз ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧернігів : НУ "Чернігівська політехніка"uk_UA
dc.subjectінноваціяuk_UA
dc.subjectякість надання послугиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectобслуговування споживачівuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectстандартиuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectservice qualityuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcustomer serviceuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectserviceuk_UA
dc.subjectstandardsuk_UA
dc.titleУправління інноваціями як фактор уонкурентосмпроможності підприємстваuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.description.abstractalt1The purpose of the qualification work is to optimize the service provision process and improve the quality of service to consumers of Chernihivtorg LLC. The object of the study is the process of optimizing the process of providing services and improving the quality of customer service of Chernihivtorg LLC. The subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of optimizing the process of providing services and improving the quality of service to consumers of "Mastergaz" LLC. To implement the established tasks, apply the laws of dialectics and general scientific methods, among them analysis and synthesis - for detailing the subject of research; the method of theoretical logical generalization – for determining the theoretical foundations and trends of the problem, justifying the need to apply new scientific approaches to the subject of research. In the first chapter, the theoretical foundations of the process of providing services are investigated, the system of factors of customer service is characterized, indicators and standards of customer service are determined. In the second section, an assessment of the level of service to consumers of Chernihivtorg LLC was carried out and the state of the quality of service provision and customer service of the enterprise was analyzed, factors affecting the quality of service of Chernihivtorg LLC were investigated. In the third section, the foreign experience of improving the quality of customer service was studied, a plan was developed to optimize the process of providing services and improve the quality of customer service of Chernihivtorg LLC, and a forecast of the effectiveness of the proposed measures was provided.uk_UA
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рябоволенко В.М. диплом магістр 073 Менеджмент 2023.pdfдиплом1,8 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.