Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29766
Назва: Основи менеджменту та маркетингу у фітнес індустрії: методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальність 017 "Фізична культура і спорт"
Автори: Драгунов, Д. М.
Ридзель, Ю. М.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Метою вивчення дисципліни «Основи менеджменту та маркетингу у фітнес індустрії» є вивчення специфіки та особливостей управлінської діяльності у сфері фізичної культури та спорту на базі теоретичних основ менеджменту та маркетингу. Самостійні заняття ЗВО на більш високому рівні сприяють засвоєнню навчального матеріалу, дозволяють збільшити загальний час занять теоретичними положеннями з навчальної дисципліни, дозволяють прискорити процес успішного освоєння дисципліни «ОММФІ». У поєднанні із навчальними заняттями раціонально організована самостійна робота ЗВО дозволяє забезпечити оптимальну безперервність і ефективність закріплення практичного курсу.
Опис: Основи менеджменту та маркетингу у фітнес індустрії : метод. вказ. до самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти спеціальність 017 "Фізична культура і спорт" / уклад.: Д. М. Драгунов, Ю. М. Ридзель. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. - 15 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/29766
Розташовується у зібраннях:Ридзель Ю. М.: навчально-методичні видання
Драгунов Д. М.: навчально-методичні видання
Медичні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5202 09_ОММФІ_Сам..pdfметодичні вказівки309,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.