Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/29770
Назва: Теорія і методика фізичного виховання : методичні вказівки до самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 227 "Терапія та реабілітація"
Автори: Зайцев, В.О.
Дата публікації: 2024
Видавництво: Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
Короткий огляд (реферат): Методичні вказівки призначені для здобувачів вищої освіти, які здійснюють підготовку за освітньо-професійною програмою «Фізична терапія, ерготерапія» (спеціальність 227 – Терапія та реабілітація; галузь знань 22 – Охорона здоров’я) та спрямовані на оволодіння базовим рівнем підготовки. У розділі 1 представлено дидактичний матеріал щодо змістових модулів та тем відповідно до робочої програми навчальної дисципліни. У змістовому модулі «Фізичне виховання в системі освіти» розглядаються методологічні засади викладання навчальної дисципліни та наукових досліджень в галузі фізичного виховання; структура системи фізичного виховання і спорту в Україні; принципи системи фізичного виховання. У змістовому модулі «Засоби і методи фізичного виховання» представлено дидактичні матеріали, які характеризують особливості використання засобів і методів фізичного виховання. У змістовому модулі «Теорія і методика розвитку рухових здібностей» представлено дидактичний матеріал, який спрямований на формування професійних компетентностей (знань і практичних навичок) щодо особливостей прояву рухових здібностей з позицій оцінки м’язової діяльності у фізичному вихованні; методика розвитку рухових здібностей та методи педагогічного контролю. У змістовому модулі «Теорія і методика навчання руховим діям» представлені теорії, засоби і методи навчання фізичним вправам; сучасні технології формування рухових навичок. У змістовому модулі «Теоретико-методичні основи фізичного виховання різних верств населення» представлені особливості організації фізичного виховання дітей, учнівської молоді та дорослого населення України. У розділі 2 представлено інструктивно-методичні матеріали та алгоритм підготовки до практичних занять, використання якого сприятиме формуванню, поглибленню та вдосконаленню професійних компетентностей щодо розуміння їх практичної реалізації в галузі фізичної реабілітації, ерготерапії. У розділі 3 представлено рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи здобувачів вищої освіти, які сприятимуть формуванню навиків роботи по вивченню літератури і повного викладу відповідей на поставлені питання; удосконаленню знань теоретичного курсу і навики творчого мислення. У розділі 4 представлено критерії оцінювання результатів успішності формування професійних компетентностей здобувачів вищої освіти, які передбачають оцінювання успішності навчання у балах згідно з певними критеріями. Оцінювання результатів навчання здійснюється під час проведення навчальних занять (лекції, практичні, семінарські, індивідуальні) та самостійної роботи
Опис: Теорія і методика фізичного виховання : метод. вказ. до самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ.освіти спеціальності 227 "Терапія та реабілітація" / уклад. В. О. Зайцев. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2024. - 116 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/29770
Розташовується у зібраннях:Зайцев В. О.: навчально-методичні видання
Медичні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5206 10_ТМФВ_с +.pdfметодичні вказівки796,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.