Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/30264
Назва: Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств
Автори: Рябова, Т. А.
Луцька, А. А.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Характерною особливістю сучасного розвитку України є підвищення відкритості економіки, лібералізація зовнішньої торгівлі та посилення впливу міжнародної конкуренції на національні ринки товарів та послуг. Тому необхідною є низка заходів щодо забезпечення стійких конкурентних переваг вітчизняних підприємств як на внутрішньому, так і світових ринках. У довгостроковій перспективі виживання і розвиток підприємства залежать від здатності своєчасно передбачити зміни на ринку і відповідним чином адаптувати свою структуру і зміст портфеля продукції. Щоб бути ефективним, таке стратегічне мислення має бути системним і націленим на «підприємство майбутнього», на підготовку дій, які забезпечать бажані результати.
Опис: Рябова, Т. А. Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / Т. А . Рябова, А. А. Луцька // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : [колект.] монографія. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - С. 232-243.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/30264
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: монографії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.