Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5199
Назва: Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів
Автори: Пшенична, Т. М.
Ключові слова: маркетинг
кластер
молоко та молочна продукція
Дата публікації: 2015
Видавництво: К.: КНЕУ
Серія/номер: Збірник наукових праць;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається маркетингове забезпечення агропромислових кластерів, що направлене на формування специфічних організаційних утворень як складових трирівневої інтеграційної моделі з виробництва, переробки і реалізації молока та молочної продукції. А також спрямоване на підвищення ролі великотоварних виробників сировини з урахуванням вимог СОТ, задля створення повноцінної сировинної бази, що відповідає міжнародним стандартам якості молочної продукції.
Опис: Пшенична, Т. М. Маркетингове забезпечення діяльності агропромислових кластерів / Т. М. Пшенична // Формування ринкової економіки: зб. наук. праць. – К. : КНЕУ, 2015. – С. 332-340.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/5199
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdfстаття279,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.