Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПшенична, Т. М.
dc.date.accessioned2015-09-22T20:07:41Z
dc.date.available2015-09-22T20:07:41Z
dc.date.issued2012-09-29
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/5214
dc.descriptionПшенична, Т. М. Особливості маркетингового управління якістю продукції молокопереробних підприємств України / Т. М. Пшенична // Актуальні питання сучасної економіки: Збірник тез наукових робіт учасників Міжнародної науково-практичної конференції, (м. Одеса, 28-29 вересня 2012 р.). – Одеса : ЦЕДтаР. – С. 32-33.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеса: ЦЕДтаРen_US
dc.subjectякістьen_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectмолокопереробна галузьen_US
dc.titleОсобливості маркетингового управління якістю продукції молокопереробних підприємств Україниen_US
dc.typeOtheren_US
Розташовується у зібраннях:Пшенична Т. М.: доповіді, тези доповідей
2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9.pdfконференція192,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.