Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5277
Назва: | Педагогічні умови професійної взаємодії соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі |
Автори: | Острянко, Т. С. |
Ключові слова: | соціальний педагог педагогічний колектив загальноосвітній навчальний заклад умова професійна взаємодія |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Хмельницький : ХГПА |
Серія/номер: | ;Вип.14 |
Короткий огляд (реферат): | У статті відмічено важливість і необхідність взаємодії соціального педагога з педа-гогічним колективом у процесі соціалізації учнів. Автором акцентовано увагу на визначенні та обґрунтуванні педагогічних умов, які сприятимуть забезпеченню професійної взаємодії соціального педагога з адміністрацією закладу, практичним психологом, учителями, батьками учнів. Висунуто пропозиції щодо вивчення практичних шляхів взаємодії соціального педагога з практичним психологом, адміністрацією і учителями у закладі освіти, а також визначення рівня професійної взаємодії фахівця у реалізації соціально-педагогічної діяльності. |
Опис: | Острянко, Т. С. Педагогічні умови професійної взаємодії соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип.14. - С. 348-351. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5277 |
Розташовується у зібраннях: | Острянко Т. С.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ostryanko_ped_dyskurs_2013_14_73.pdf | стаття | 233,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.