Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5278
Назва: Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі
Автори: Острянко, Т. С.
Ключові слова: модель
етапи
компоненти
організаційно-педагогічна діяльність
соціальний педагог
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: ;№ 2 (6)
Короткий огляд (реферат): У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, органааційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти - інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний.
Опис: Острянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. - ЧНТУ. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-70.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/5278
Розташовується у зібраннях:Острянко Т. С.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2015. — №2 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Щiекнфтлщ_СрТЕГ_2015.pdfстаття200,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.