Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/5278
Назва: | Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі |
Автори: | Острянко, Т. С. |
Ключові слова: | модель етапи компоненти організаційно-педагогічна діяльність соціальний педагог |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Чернігів : ЧНТУ |
Серія/номер: | ;№ 2 (6) |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлена і охарактеризована системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі. Розроблена модель складається з шести компонентів: цільового, компоненту взаємодії, організаційного, технологічного, рефлексивного, органааційно-змістовного та відображає основні етапи послідовної організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у закладі загальної середньої освіти - інформаційно-аналітичний, планово-прогностичний, діагностичний, організаційно-діяльнісний, оцінювально-рефлексивний. |
Опис: | Острянко, Т. С. Системно-орієнтована модель організаційно-педагогічної діяльності соціального педагога у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. С. Острянко // Проблеми соціальної роботи : філософія, психологія, соціологія. - ЧНТУ. - 2015. - № 2 (6). - С. 62-70. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/5278 |
Розташовується у зібраннях: | Острянко Т. С.: наукові статті Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2015. — №2 (6) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Щiекнфтлщ_СрТЕГ_2015.pdf | стаття | 200,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.