Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖидок, В. В.
dc.date.accessioned2015-09-28T18:21:40Z
dc.date.available2015-09-28T18:21:40Z
dc.date.issued2015-04-02
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/5529
dc.descriptionЖидок, В. В. Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок// Україна - ЄС. Сучасні технології, економіка та право : міжнародна науково-практ. конференція (30 березня – 2 квітня 2015 р.). – Кошице, Словаччина, 2015. – Т. 1. - С.114-116.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКошице, Словаччинаen_US
dc.relation.ispartofseries;Т.1
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.titleОкремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльностіen_US
dc.typeWorking Paperen_US
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Жидок_Ткач_(Кошице)_2015.pdfконференція278,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.