Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5529
Назва: Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльності
Автори: Жидок, В. В.
Ключові слова: маркетингова діяльність
Дата публікації: 2-кві-2015
Видавництво: Кошице, Словаччина
Серія/номер: ;Т.1
Опис: Жидок, В. В. Окремі аспекти визначення ефективності маркетингової діяльності / В. В. Жидок// Україна - ЄС. Сучасні технології, економіка та право : міжнародна науково-практ. конференція (30 березня – 2 квітня 2015 р.). – Кошице, Словаччина, 2015. – Т. 1. - С.114-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/5529
Розташовується у зібраннях:Жидок В. В.: доповіді, тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Жидок_Ткач_(Кошице)_2015.pdfконференція278,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.