Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5822
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСелінний, М. М.
dc.date.accessioned2015-10-04T23:16:43Z
dc.date.available2015-10-04T23:16:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/5822
dc.descriptionСелінний, М. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому під комплексі / М. М. Селінний // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. – 2012. – № 1 (3). – С. 173-180.en_US
dc.description.abstractРозвиток бурякоцукрового комплексу за останні роки свідчить, що в Україні не вдалось ввести механізм регулювання ринку цукру. Тому необхідним вважаємо обмеження кола осіб, які можуть займатись реалізацією цукру. Зниження рівня цін на цукор і цукровий буряк для посилення конкурентної боротьби на ринку та витіснення з ринку контрабандного цукру.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.relation.ispartofseriesЧернігівський науковий часопис ЧДІЕУ. Серія 1, Економіка і управління;№ 1 (3)
dc.subjectбурякоцукровий комплексen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectцукорen_US
dc.subjectцукровий бурякen_US
dc.titleОрганізаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому підкомплексіen_US
dc.title.alternativeOrganization and economic marketing mechanism in sugar-beet subcomplexen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Селінний М. М.: наукові статті
Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2012. – №1(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Selinnyi М. 173-180.pdfстатья155,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.