Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/5822
Назва: Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому підкомплексі
Інші назви: Organization and economic marketing mechanism in sugar-beet subcomplex
Автори: Селінний, М. М.
Ключові слова: бурякоцукровий комплекс
маркетинг
ринок
цукор
цукровий буряк
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Серія/номер: Чернігівський науковий часопис ЧДІЕУ. Серія 1, Економіка і управління;№ 1 (3)
Короткий огляд (реферат): Розвиток бурякоцукрового комплексу за останні роки свідчить, що в Україні не вдалось ввести механізм регулювання ринку цукру. Тому необхідним вважаємо обмеження кола осіб, які можуть займатись реалізацією цукру. Зниження рівня цін на цукор і цукровий буряк для посилення конкурентної боротьби на ринку та витіснення з ринку контрабандного цукру.
Опис: Селінний, М. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу в бурякоцукровому під комплексі / М. М. Селінний // Чернігівський науковий часопис Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. 1 : Економіка і управління. – 2012. – № 1 (3). – С. 173-180.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/5822
Розташовується у зібраннях:Селінний М. М.: наукові статті
Чернігівський науковий часопис. Серія 1, Економіка і управління. – 2012. – №1(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Selinnyi М. 173-180.pdfстатья155,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.