Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7409
Назва: Вплив технології оброблення торцевих поверхонь пружин стиску автомобілів на їх надійність та довговічність
Автори: Венжега, В. І.
Рудик, А. В.
Пасов, Г. В.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Технічні науки; № 1 (71)
Короткий огляд (реферат): Представлено аналіз і класифікацію відмов, що виникають у вузлах автотранспортних засобів з вини пружин, запропоновано метод остаточного оброблення пружин шліфуванням, що забезпечує високу точність і продуктивність без зміни фізико-механічних властивостей поверхневого шару та нову методику знаходження середньоквадратичної базової площини обробленої торцевої поверхні деталі, яка не накладає обмежень на характер вимірювальної траєкторії та дозволяє оцінити як відхилення від перпендикулярності базової площини, так і знайти розсіювання точок обробленої плоскої поверхні щодо неї.
Опис: Венжега, В. І. Вплив технології оброблення торцевих поверхонь пружин стиску автомобілів на їх надійність та довговічність / В. І. Венжега, А. В. Рудик, Г. В. Пасов // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Технічні науки. - 2014. - № 1 (71). - C. 108-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/7409
Розташовується у зібраннях:Венжега В. І.: наукові статті
Рудик А. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1260.pdfстаття636,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.