Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезуглий, І. В.
dc.contributor.authorСтеченко, Д. М.
dc.date.accessioned2015-10-30T13:38:20Z
dc.date.available2015-10-30T13:38:20Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/7654
dc.descriptionСтеченко Д. М. Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду / Д. М. Стеченко, І. В. Безуглий // Вісник Чернівецького інституту КНТЕУ. – 2014. – Вип. III (55). – С. 86-94.en_US
dc.description.abstractПодано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни як сформованої у свідомості споживача сукупності уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об’єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обґрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг. Висвітлено основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подано критерії їх вибору. Узагальнено існуючі методики оцінки бренду країн.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesВісник Чернівецького інституту КНТЕУ;Випуск III (55)
dc.subjectмаркетинговий підхідen_US
dc.subjectлоготипи рекреаційно-туристичних центрівen_US
dc.subjectслоганиen_US
dc.titleОсобливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвідуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Безуглий І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdfстаття264,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.