Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7654
Назва: Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду
Автори: Безуглий, І. В.
Стеченко, Д. М.
Ключові слова: маркетинговий підхід
логотипи рекреаційно-туристичних центрів
слогани
Дата публікації: 2014
Серія/номер: Вісник Чернівецького інституту КНТЕУ;Випуск III (55)
Короткий огляд (реферат): Подано авторське визначення рекреаційно-туристичного бренду країни як сформованої у свідомості споживача сукупності уявлень, асоціацій, думок щодо пропозиції видів послуг, їх якості, місця розташування об’єктів інфраструктури, наявності природно-рекреаційних та культурно-пізнавальних ресурсів, оздоровчих властивостей територій та курортів, рівня розвитку мережевих структур, які впливають на мотивацію туристів відвідати Україну. Обґрунтовано інструментальне забезпечення просування бренду України на світових ринках рекреаційно-туристичних послуг. Висвітлено основні маркетингові концепції формування рекреаційно-туристичного бренду країни, подано критерії їх вибору. Узагальнено існуючі методики оцінки бренду країн.
Опис: Стеченко Д. М. Особливості формування рекреаційно-туристичного бренду України в контексті зарубіжного досвіду / Д. М. Стеченко, І. В. Безуглий // Вісник Чернівецького інституту КНТЕУ. – 2014. – Вип. III (55). – С. 86-94.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/7654
Розташовується у зібраннях:Безуглий І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdfстаття264,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.