Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7711
Назва: Страховий маркетинг і фактори його розвитку
Автори: Панченко, О. І.
Шишкіна, О. В.
Ключові слова: маркетинг
страховий ринок
страховий маркетинг
страхові послуги
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Вісник Чернігівського державного технологічного у ніверситету. Серія : Економічні науки;№ 17
Короткий огляд (реферат): У статті визначено роль та значення маркетингу в розвитку страхового ринку, досліджено особливості страхового бізнесу, які визначають специфіку страхового маркетингу, а також встановлено основні фактори, що впливають на його подальший розвиток
Опис: Панченко, О. І. Страховий маркетинг і фактори його розвитку / О. І. Панченко, О. В. Шишкіна // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія економічні науки. – Чернігів : ЧДТУ, 2011. – № 1 (48). – С. 385-391.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/7711
Розташовується у зібраннях:Панченко Олена Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42st_СТРАХОВИЙ МАРКЕТИНГ І ФАКТОРИ ЙОГО РОЗВИТКУ.pdfстаття1,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.