Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/7875
Назва: Торгова марка як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств
Автори: Редька, Є. В.
Савченко, В. Ф.
Ключові слова: торгова марка
конкурентоспроможність
підприємство
інструмент
Дата публікації: 24-кві-2015
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: ;Ч. 1
Опис: Савченко, В. Ф. Торгова марка як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств / Є. В. Редька, В. Ф. Савченко // Юність науки - 2015 : соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : збірник тез доповідей Міжнародної студентської наук.-практ. конф. (23-24 квітня 2015 р., м. Чернігів). У 9-ти частинах. Ч. 1 / ЧНТУ. - Чернігів : ЧНТУ, 2015. - С. 52-55.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/7875
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
s_1_Redka_tezi_1.docконференція63 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.