Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8125
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайковська,В.І.
dc.contributor.authorСолониченко,Т.С.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2015-12-30T10:04:48Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2015-12-30T10:04:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8125
dc.descriptionМайковська, В. І. Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label / В. І. Майковська, Т. С. Солониченко, // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 1 (21). - C. 110-115en_US
dc.description.abstractст. викладач,en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління; № 1 (21)
dc.titleСутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Labelen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-115.pdfстаття159,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.