Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8125
Назва: Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label
Автори: Майковська,В.І.
Солониченко,Т.С.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління; № 1 (21)
Короткий огляд (реферат): ст. викладач,
Опис: Майковська, В. І. Сутність ефективного мерчандайзингу при просуванні товарів Private Label / В. І. Майковська, Т. С. Солониченко, // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2014. - № 1 (21). - C. 110-115
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/8125
Розташовується у зібраннях:№ 1 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-115.pdfстаття159,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.