Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8329
Назва: Деякі аспекти підвищення навчальної активності студентів в умовах переходу до кредитно-модульної системи
Автори: Кайдаш, М. Д.
Ключові слова: модульне навчання
активність студента в навчальній діяльності
самостійна роботи студента
мотивація до навчання
Дата публікації: 2008
Видавництво: ЧДПУ ім. Т. Г. Шевченка
Серія/номер: Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки;Вип №53
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі підвищення навчальної активності студентів в умовах модульного навчання відповідно до вимог Болонського процесу. Активність студентів в навчальній діяльності розглядається в залежності від таких факторів, як вміння самостійно набувати знання та мотивація до навчання.
Опис: Кайдаш, М. Д. Деякі аспекти підвищення навчальної активності студентів в умовах переходу до кредитно-модульної системи / М. Д. Кайдаш // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – 2008. – Вип. №53. – С. 28-32.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8329
Розташовується у зібраннях:Кайдаш М. Д.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деякі аспекти... .docстаття84,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.