Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8667
Назва: Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності
Автори: Герасимчук, З. В.
Ракша, Н. В.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовується важливість володіння малим підприємством конкурентними перевагами, їх активізація як основного фактора підвищення рівня його конкурентоспроможності в умовах високого конкурентного тиску та мінливого зовнішнього середовища.
Опис: Герасимчук З. В. Теоретичні засади формування конкурентних переваг малого підприємства як основи підвищення рівня його конкурентоспроможності / З. В. Герасимчук, Н. В. Ракша // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2009. -№3(4) . - C. 32-41
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8667
Розташовується у зібраннях:№ 3(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gerasymchuk.pdf227,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.