Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8688
Назва: Поведінка промислових споживачів на ринку з позицій сучасного маркетингу
Автори: Рябова, Т. А.
Ключові слова: поведінка
індивідуальна поведінка
поведінка організованих споживачів
поведінкові аспекти споживання
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються проблеми маркетингової методології сучасного етапу розвитку маркетингу. Досліджуються особливості поведінки індивідуальних та організованих споживачів.
Опис: Рябова Т. А. Поведінка промислових споживачів на ринку з позицій сучасного маркетингу / Т. А. Рябова // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №1(5) . - C. 97-104
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8688
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті
№ 1(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rabova 97-104.pdf207,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.