Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8704
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.
dc.date.accessioned2016-01-31T21:30:16Z
dc.date.available2016-01-31T21:30:16Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8704
dc.descriptionКарпенко, Ю. М. Окремі аспекти торгового маркетингу / Ю. М. Карпенко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Серія 1 : Економіка. - 2010. - №2(6) . - C. 69-77.en_US
dc.description.abstractУ статті висвітлюються питання трансформації заходів торгового маркетингу та особливості їх використання. Визначено завдання та запропоновано класифікацію засобів торгового маркетингу для виробників та торговельних підприємств.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.subjectторговий маркетингen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.subjectуправління збутомen_US
dc.subjectстимулювання продажen_US
dc.titleОкремі аспекти торгового маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Карпенко Ю. М.: наукові статті
№ 2(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
69-77 karpenko.pdf235,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.