Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8709
Назва: Визначення економічної доцільності створення інтернет-магазину
Автори: Злобін, С. В.
Ключові слова: пошукові запити
обсяг цільової аудиторії
відвідуваність
конверсія
прибуток з трансакції
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто основні показники, що дозволяють визначити економічну доцільність створення Інтернет-магазину, охарактеризовано переваги і недоліки кожного з сервісів, що надають статистику про запити, особливості збору статистики запитів, інтерфейсу, можливостей, зручність використання, визначено формулу обсягу цільової аудиторії Інтернет-магазину, що торгує одягом.
Опис: Злобін С. В. Визначення економічної доцільності створення інтернет-магазину / С. В. Злобін // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №2(6) . - C. 111-122
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8709
Розташовується у зібраннях:№ 2(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
111-122 zlobin.pdf316,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.