Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8833
Назва: Сучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвитку
Автори: Суворова, С. Г.
Ключові слова: маркетингові дослідження
методи маркетингових досліджень
інструментарій дослідження
інформація
marketing research
methods of marketing research
marketing research toolkit
data
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів : ЧДІЕУ
Серія/номер: ;№ 1 (9)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні особливості маркетингових досліджень на сучасному етапі, визначено основний методичний інструментарій досліджень. Проаналізовано стан та перспективи розвитку мар- кетингових досліджень в Україні.
Опис: Суворова, С. Г. Сучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвитку / С. Г. Суворова // Науковий вісник ЧДІЕУ. Серія 1: Економіка. - 2011. - № 1 (9). - С. 139-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8833
Розташовується у зібраннях:№ 1(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11ssgtpr.pdfстаття257,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.