Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8845
Назва: Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств
Автори: Сіренко, К. В.
Ключові слова: маркетинг
управління
інтегровані маркетингові комунікації (ІМК)
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано теоретичну сутність та необхідність урахування при проектуванні системи управління маркетинговими комунікаціями специфічних факторів, які притаманні туристичним підприємствам; запропоновано інтегровану модель комунікаційного та маркетингового комунікаційного процесу, яка дозволить визначити принципи формування системи управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств.
Опис: Сіренко К. В. Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями туристичних підприємств / К. В. Сіренко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. - 2010. - №4(8) . - C. 108-111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8845
Розташовується у зібраннях:№ 4(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
108-111.pdf295,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.