Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8872
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛадонько, Л. С.
dc.contributor.authorКалінько, І. В.
dc.contributor.authorСтарченко, Г. В.
dc.date.accessioned2016-02-04T11:39:44Z
dc.date.available2016-02-04T11:39:44Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/8872
dc.descriptionЛадонько, Л. С. Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства / Л. С. Ладонько, І. В. Калінько, Г. В. Старченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. Економіка. - 2010. - №4(8) . - C. 163-172en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено бенчмаркінг, як метод удосконалення бізнес-процесів. Представлені авторські пропозиції щодо визначення конкурентної сили підприємств-конкурентів включених до групи «бенчмарк».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧДІЕУen_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectконкурентна силаen_US
dc.subjectпідприємства-конкурентиen_US
dc.titleВикористання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Старченко Г. В.: наукові статті
Калінько І. В.: наукові статті
Ладонько Л. С. : наукові статті
№ 4(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
163-172.pdf278,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.