Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/8872
Назва: Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства
Автори: Ладонько, Л. С.
Калінько, І. В.
Старченко, Г. В.
Ключові слова: бенчмаркінг
конкурентна сила
підприємства-конкуренти
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів: ЧДІЕУ
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено бенчмаркінг, як метод удосконалення бізнес-процесів. Представлені авторські пропозиції щодо визначення конкурентної сили підприємств-конкурентів включених до групи «бенчмарк».
Опис: Ладонько, Л. С. Використання бенчмаркінгу у формуванні конкурентоспроможного профілю підприємства / Л. С. Ладонько, І. В. Калінько, Г. В. Старченко // Науковий вісник Чернігівського державного інституту економіки і управління. Сер. Економіка. - 2010. - №4(8) . - C. 163-172
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/8872
Розташовується у зібраннях:Старченко Г. В.: наукові статті
Калінько І. В.: наукові статті
Ладонько Л. С. : наукові статті
№ 4(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
163-172.pdf278,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.