Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9236
Назва: Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні
Автори: Сидоренко, І. В.
Лисенко, І. В.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Чернігів : ЧДТУ
Серія/номер: Економічні науки;№ 46
Короткий огляд (реферат): Розглянуті основні етапи становлення та розвитку системи банківського маркетингу, визначені функції, принципи та специфічні ознаки розвитку даної системи. В ході дослідження були виявлені проблеми з якими стикаються комерційні банки при застосуванні у своїй діяльності основних положень маркетингу.
Опис: Сидоренко, І. В. Становлення та розвиток системи банківського маркетингу в Україні / І. В. Сидоренко, І. В. Лисенко / Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2010. - № 46. - С. 296-304.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/9236
Розташовується у зібраннях:Лисенко Ірина Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Становлення та розвиток системи банк .pdfстаття262,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.