Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9382
Назва: Визначення ефективності винного бренда
Автори: Пазюк, В. Л.
Ключові слова: бренд
формування бренда
ефективність бренда
соціальна спрямованість бренда
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; №3 (3)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена визначенню ефективності винного бренда. Розкрито соціальну спрямованість бренда, послідовність його формування. Зазначено основні фактори, що впливають на ефективність винного бренда. Визначено підґрунтя для створення винного бренда. Доведено, що ефективність винного бренда залежить як від приросту прибутку, завдяки його наявності, так і складових витрат, пов’язаних з формуванням та просуванням бренда.
Опис: Пазюк, В. Л. Визначення ефективності винного бренда / В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №3 (3). – C. 171-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9382
Розташовується у зібраннях:№3(3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
91.pdfстаття425,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.