Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9398
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІльчук, В. П.
dc.contributor.authorПазюк, В. Л.
dc.date.accessioned2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.accessioned2016-02-27T15:08:24Z
dc.date.available2015-09-22T12:38:53Z
dc.date.available2016-02-27T15:08:24Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.uri
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9398
dc.descriptionІльчук, В. П. Роль реклами у формуванні винного бренда / В. П. Ільчук, В. Л. Пазюк // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 64-69.en_US
dc.description.abstractПроаналізовано значення та роль реклами у формуванні винного бренда, її сприйняття свідомістю людини. Це дозволяє говорити про рекламу як про найбільш ефективний інструмент дії на споживачів у процесі формування винного бренда.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів: ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesПроблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2)
dc.subjectдержавне регулювання рекламиen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectінструментen_US
dc.subjectвидиen_US
dc.subjectфункціїen_US
dc.subjectцільова аудиторіяen_US
dc.titleРоль реклами у формуванні винного брендаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Ільчук Валерій Петрович
Ільчук Валерій Петрович
№2(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39.pdfстаття321,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.