Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9408
Назва: Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства
Автори: Кулієва, Д. С.
Ключові слова: система
маркетинг
менеджмент
туризм
аналіз
туристичний продукт
туристичне підприємство
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; №2 (2)
Короткий огляд (реферат): Досліджено та узагальнено теоретичні аспекти маркетингового менеджменту на туристичному підприємстві. Проаналізовано останні публікації і дослідження формування та напрямів використання маркетингового менеджменту на сучасному підприємстві. Визначено поняття маркетингу і менеджменту як окремих знань для більш глибокого розуміння поняття «маркетинговий менеджмент». Висвітлено роль та необхідність застосування маркетингового менеджменту для ефективної діяльності сучасного туристичного підприємства в ринкових умовах та в умовах глобалізації економіки.
Опис: Кулієва, Д. С. Теоретичні аспекти маркетингового менеджменту сучасного туристичного підприємства / Д. С. Кулієва // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №2 (2). – C. 169-173.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9408
Розташовується у зібраннях:№2(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdfстаття408,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.