Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9452
Назва: Економічна сутність та особливості визначення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті
Автори: Андрієнко, М. М.
Ключові слова: якість
перевезення
сервіс
обслуговування
результати
витрати
Дата публікації: 2015
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Проблеми і перспективи економіки та управління; №1 (1)
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано систему показників, що об’єктивно характеризує якість транспортного обслуговування, при цьому оцінювання якості може бути у натуральній та вартісній формах, а кількість показників змінюється залежно від масштабу дослідження. Визначено критерії, за якими доцільно визначати якість транспортного обслуговування на залізничному транспорті: співставлення витрат клієнтів та результатів, конкурентоспроможність транспортної продукції, економічний ефект. Крім цього,з’ясовано показники якості, які становлять «коло якості»: швидкість перевезень, збереженість, терміни доставки, екологічність, рівень безпеки, транспортної доступності тощо. Запропоновано завдання щодо перспективного розвитку сервісних послуг для вантажовласників на залізничному транспорті, що сприятимуть залученню додаткових клієнтів.
Опис: Андрієнко, М. М. Економічна сутність та особливості визначення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті / М. М. Андрієнко // Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2015. – №1 (1). – C. 56-60.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): 
http://ir.stu.cn.ua/123456789/9452
Розташовується у зібраннях:№1(1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdfстаття358,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.