Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/9782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтирхун, Х. І.
dc.date.accessioned2016-04-04T11:36:37Z
dc.date.available2016-04-04T11:36:37Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/9782
dc.descriptionShtyrkhun, Kh. I. Marketing support for organic products promotion in Ukraine / Kh. I. Shtyrkhun // Institutional framework for the functioning of the economy in the context of transformation : Collection of scientific articles. - Publishing house «BREEZE», Montreal, Canada, 2015. - P. 225-230.en_US
dc.description.abstractIn the article the actual state of the market of organic products in Ukraine are considered. The comparative analysis with other countries is made. The main types of crops which are in demand in the international markets are defined. The main problems that hinder the development of the organic market in Ukraine are determined. Practical recommendations for organic products promotion in Ukraine and raising the level of knowledge of the population on the importance of its consumption are provided.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherMontreal, Canadaen_US
dc.subjectorganic productionen_US
dc.subjectprofitabilityen_US
dc.subjectconsumer marketen_US
dc.subjectdemanden_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.titleMarketing support for organic products promotion in Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Штирхун Христина Ігорівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdfстаття336,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.